Her kan du finde svar på mange af dine spørgsmål:

 

Hvad gør jeg hvis jeg gerne vil have en prøvetime?

Du møder blot op til det pågældende hold, når du ankommer så informer instruktøren om at du er der til en prøvetime.

Har Humlebæk gymnastikforening søskenderabat?

Nej, det har vi ikke.

Hvordan opretter jeg en profil?

”Opret profil”, følg vejledning, vælg ”Opret profil” eller ”Opret profil og tilføj familiemedlem” hvis i er flere i familien. Fødselsdato skal være korrekt da, den er adgangsgivende til de specifikke hold.

Hvordan tilmelder jeg mig et hold?

Log ind med din profil, "Holdtilmelding", find eller søg på holdet, "Tilmeld - Se hold", "Tilmeld", accepter betingelser, "Betal her". Er i flere medlemmer af familien som skal tilmeldes så vær opmærksom på at det er den korrekte profil som tilmeldes.

Hvordan kontakter jeg jer?

Se under ”Kontakt”

Hvorfor modtager jeg ikke svar på min forespørgsel?

Vi forsøger at svare på alle mails indenfor en uge. I perioder er vi dog spidsbelastede og der kan forekomme længe svar tider.

Hvorfor er der ingen som svare telefonen når jeg ringer?

Der er ikke fast telefon tid, kasserens telefon tid stå under nyheder.

Hvordan skifter jeg hold?

Skriv til kasseren, se ”Kontakt”. Der kan ikke garanteres plads på holdet, da der kan være indkommet forespørgsler på samme hold som ikke er behandlet.

Hvordan bliver jeg afmeldt et hold?

Skriv til kasseren, se ”Kontakt”. Husk at vi kan kun refundere kontingentet inden 4. prøve gang, se ”Betingelser”.

Skal jeg betale fuld pris for et hold hvis jeg starter senere på sæsonen?

Senere på sæsonen sættes de resterende hold ned automatisk. Du vil finde din rabat under tilmeldingen såfremt der er én.

Hvornår er der opvisning?

Se ”Kalender”

Hvordan tilmelder jeg mig Gymnastik skole, Juletræsfest, Fastelavn osv.?

Under ”Event”.

Seneste nyheder

Kommende events