Kære gymnast og familie samt instruktører i HGP

I HGP har vi altid brug for frivillige hænder. Det kan blandt andet være en plads i bestyrelsen, en webmaster, at hjælpe os med fondsøgning eller at bage en kage til et arrangement. Al hjælp tages imod med kyshånd, stort som småt. Har du spørgsmål eller kommentarer, er du meget velkommen til at sende os en mail på humlegym@gmail.com eller at møde op til generalforsamlingen og høre mere.

Onsdag den 01. maj 2024 kl. 19:00 holder vi generalforsamling på Langebjergskolen i klasselokale 23 (lige ved siden af Humlebæk Idrætscenter)

Det er en vigtig dag i HGP. Det er her, vi i fællesskab taler om året der er gået og om fremtiden - hvilken forening vi gerne vil være, hvad der er vigtigt for alle os medlemmer, og hvad der kan fremme vores muligheder for træning.

Og det er her, vi kan sige tak til dem, der gør en indsats for at få foreningen til at køre. Der vil blive serveret et let måltid samt, vand, kaffe og the og snacks.

Så sæt et par timer af, og vær med til at sikre foreningens fremtid.

Tilmeld dig gerne på vores facebook-begivenhed

”HGP Generalforsamling 2024”

Vi glæder os til at se dig.

Bestyrelsen i Humlebæk Gymnastik- og Parkourforening